17 Aralık 2010 Cuma

özelimizin de içine ettik be arkadaş :D

gözümüz aydın hepimiz topluma mal olduk :D yalnız mal olduk derken bildiğimiz mallıktan bahsediyorum okuma hatası olusabilir diye acıklıyorum :D

bi zamanlar kendi dünyamızı özelliğin tavanında yaşardık hatırlıyorsunuz değil mi?
kendi dünyamızı herkesle paylaşamazdık. utanırdık.
ama şimdi tuvalate gitsek cümlealeme yayınlar olduk. oldu olacak s.çarken de canlı yayın yapalım değil mi :D
lan hayatımızda yeni birşey olmasın hemen yedi düveli haberdar ediyoruz. yahu bir dur önce keyfini çıkart be arkadaş. yok illa canlı yayın olacak hayat :D
bu nasıl bir ego tatminidir ben çözemedim. kimse kendini kandırmasın paylaşım diye :D illa birşey paylaşacaksan yararlı bilgiler paylaş arkadaşım bana ne senin hayatından :D
işin altında ego tatmini mi yatıyor yoksa ;)
hani bilmem kim görsün bak neler yapıyorum ben filan diye hiç mi düşünmüyorsun ;)

kendimizi aldatmayı alışkanlık haline getirdik geçmiş olsun. sosyalleşme adını taktık ama git gide asosyalliğin tavanına vurmadık mı kafayı.

ha diyebilirsiniz ki sen ne diyorsun arkadaş yaptığına bak yazdıklarına bak diye
o zaman ben de derim ki;
bakınız hep 1.çoğul kullandım cümlelerde ;)

yanlış yapıyoruz be arkadaş. ve hepimiz de bile bile yapıyoruz yanlışları.
bu yoldan dönüş yok ama en azından biraz yavaşlamakta fayda var. biraz da seçici olursak en azından biraz daha düzenli olmaz mı? ha derseniz ki ben halkım için varım ben tutmayayım arkadaşım seni
al telefonunu eline
aç kamerayı kaldır yukarı
bük boynunu
yap 7 nolu bakış
haydi bakalım alkışşşş :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder