22 Aralık 2010 Çarşamba

bi sus be kardeşim bi sus !

elimde bir sihirli değnek olsa ve ne yapmak istersin deseler sanırım listemde futbol maçlarındaki "yorumcu" saçmalığını ortadan kaldırmak üst sıralarda olacak :D
yahu bi susun be arkadaş. bana maçı anlatın. top kimde kim nereden hareketleniyor vsvsvs
ben maçı anlatın istiyorum. spikerler işini yapsın.
yorumcuymuş. peeehhhh
arkadaşım bana ne senin yorumundan. ben öyle düşünmüyorsam ne olacak. neden benim maç zevkimin içine ediyorsunuz durmak bilmeyen cenelerinizle. 
aahh eskiden radyodan maç dinlediğimizde maçı yaşardık. şimdi herşey gözümüzün önünde ama yine de sıfır zevk. 
ekranda bir maç, iki tane adamı da koymuşlar sohbet etsinler diye. mecbur muyum arkadaşım ben bu adamları dinlemeye. bi susun yahu ! kendinize saklayın "yorumlarınızı" 
hele ki taraflı biri ise insanda bir gram zevk varsa onun da içine ediyorlar.
yahu ne kadar alakasız konu varsa konusuyorsunuz sevgili yorumcular. ama bi susun artık ya
spiker sen de maçı anlat
deli etmeyin ulan beni heeeeeeeeyytttt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder