20 Aralık 2010 Pazartesi

biiiipppp! yanlış cevap

-abi valla ben kırmadım camı
-kim kırdı lan
-ben kırmadım abiii
-lan sen kırmadıysan kim kırdı..........

söyleyemedim. diyemedim ki en iyi arkadaşım yaptı. 
bugün olsa yine söyleyemem. doğal olarak da ihale üstüme kalır herzaman
hayatın en kötü ünvanlarından biri yapıştı üstüme taa çocukluğumdan. hala da atamadım.
mahallenin yaramaz çocuğu oldum hep.
tamam uslu apartman çocuğu değildim hala da değilim ama her kırılan cam üzerime kaldı arkadaş...
hiçbir zamanda söyleyemedim kimin yaptığını. ağzımdan sadece "ben yapmadım" çıkabildi.

kim ne derse kabul ettim hala da ediyorum. kim ne yaparsa sineye çektim hala da çekiyorum.
içimde isyanın en babasını yaşarken icraatında susup kabullenmeyi seçtim tabağımdaki yemeği.
karakterim mi bozuk acaba diye düşünüyorsun değil mi?
oysaki tüm bunların tek sebebi kimsenin kırılmamasını istemem. saçma sapan bir misyonum var sanki buna engel olamıyorum. herkesi memnun etmeliyim beeeennn. kimse üzülmemeli herkes kahkahalar atmalı ve bunu ben yapmalıyım. noel babamıyım lan ben!!!

hakikatli bir orospu çocuğu olabilecek kabiliyetlere sahipken, bu yeteneği boşa harcamak ayrı bir kabiliyet ister emin ol.

saygısızlıktan dem vurulan hayatlarınızda neden kimseye saygınız yok diye hiç sorguladınız mı? bence buna kalkışmayın. çünkü bu sefer de hiç hoşunuza gitmeyecek bir görüntüyle karşılaşabilirsiniz. kendinizle yani...
sizler bilir misiniz ki; sırf hayatınızda bulunanlar memnun olsun diye kendi hayatınız ne kadar da içinden çıkılmaz bir hale gelir? aman öğrenmeyin çok tehlikeli !

arkadaş geçelim sosyal hayatın toplumsal cevrenin ve bilumum haşeratın sözde kalan iyiliği fikirlerini. boş işler bunlar. vuralım egoistliğin tavanına. doyuma ulaştırmaylım ne ruhumuzu ne bedenimizi. arsızlık temel taşı olsun hayatımızda. herşey bizim olsun. doğa kanunlarını yaşatalım  güçlü olan ayakta kalsın. hissedelim yaşamın gerçekliğini. en azından daha "dürüstçe" olmaz mı? her gün ayrı bir yalanı başlatıp onun üzerine inşa ettiğiniz günler yormadı mı artık. doğal yapalım şu hayatı ne dersiniz?
sizi doyuma ulaştıracak ne varsa onlara engel olmayın artık açın kapılarını hayatınızın çıksın artık o hayvan dışarı. ne dersiniz?

yemez değil mi? dürüst ve doğal bir yaşam zor değil mi?  biz insanız hayvan değil dediğinizi duyar gibiyim.
ben de diyorum ki size en açık haliyle;

sadece şahsi çıkarlarının peşinde koşup bunu da sosyal ilişkilerin doğurduğu sıfatlarla gizleyen, tatmin edilmediği anda ne kadar riyakar olduğunu hiç çekinmeden sunan, teorideki ben merkezli hayatını pratikte kendini sosyal cevresine adamış gibi görünen kişinin insanlığı benim için soru işaretidir.

bu yazdıklarım hiç kimseye özel  yazılmadı herhangi bir yanlış anlaşılma olmasın. sadece biriken bazı hislerimin kendimi tatmin için ortaya dökülmesidir tüm hayvanlığımla.


-oğlum kim kırdı bu camı?
-abi valla bilmiyorum
-biiiip yanlış cevap (ÇAAAATTT!!!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder