17 Aralık 2010 Cuma

SILA ve EMRE AYDIN


yine durdum durdum aklıma gayet gereksiz bi fikir soktum dedim ben bunu yazayım :D

SILA ve EMRE AYDIN hakkını verelim alayımızı ah ulan ah dedirtecek iki isim müzik dünyasında.
peki bir seye hiç dikkat ettiniz mi?
Sıla'nın ve Emre Aydın'ın kitlelerinin arasındaki farka :)
Sıla'nın hayranları daha çok erkek ağırlıktayken hatta genelde hatun kısmısı tarafından "beğenilmeme" durumundaykeni Emre Aydın'ın hayranları daha çok hatunlardan oluşmuyor mu? hatta erkekler için için şu emreyi bi ağız burun dalıp dövmek lazım demedi mi hiç? :D

ama bu hayran kitlelerini oluşturan sadece güzellik yakısıklılık veyahut bilumum görsel çekicilik değil.
ikisinin de şarkılarının ayarları belirliyor bunu.

Sılanın sarkılarının erkeklerin daha fazla hislerine hitap ettiğini inkar edemeyiz keza emre aydının da hatunların.
ikisi de bildiğin halis muhlis aşk şarkılarını bünyelerimize zerk ediyor hayatımızı geçici süreyle bloke ediyorlar
ancak sıla daha çok direk sözcükler kullanarak ve daha sert tonlamalar yaparak biz erkeklerin hislerine tercüman olurken emre aydın sözcükleri daha fazla dolandırarak o afilli cümleleriyle sevdiceklerimizin ruhlarını yelliyor :D

şikayetimiz mi var elbetteki hayır ikisini de severek izliyoruz ailecek seviyoruz ama şimdi bu duruma toplumsal olarak baktığımız da insanlarımızın kutuplaşmaya sürüklendiğini söyleyebilir miyiz?
elbetteki söyleyebiliriz en azından ben söylerim söylerken de kimseye bakmam :D
arkadaşım bu insanlar erkek ve kadınları birbirinden ayırıyor :D ileride bu durum toplumsal kaosa sokak çatışmalarına hane içi şiddete dönüşür mü ? bence dönüşür :D

mesela şimdi benim hatun diyecek ki "ay ne buluyorsun bu sılada" o an gözlerimin dönmeyeceği garantisini kim verebilir :D keza benim emre aydın için de içimdeki tüm kıskançlıkla "tamam herif iyi de biraz da abartıyor acıların çocuğu moduyla hatun kitle yapıyor" cümlemin hatunum tarafından k.çıma tekme yememe sebep olmayacağının garantisi de yok :D

tüm bunlara nasıl engel olabiliriz diye düşündüğüm zaman bir çok fikir elbette ki geliyor ( bazıları hiç tasvip edilmeyecek şeyler :D )
ben derim ki bu iki nevi şahsına münasır iki insan el ele versin album yapsın toplumsal kaos son bulsun ülkemiz refaha kavuşsun geleceğe umutlu gözlerle bakalım  sevdiceklerimizle el ele konserlere gidelim sarkılar söyleyelim :D

aksi taktirde valla ben düşünemiyorum gelecekte olacakları :D
son olarak birer şarkısını da ekleyelim de ortalık şenlensin


(akli dengem hakkında yorum yaparsanız sizin hakkınızda da yazarım görürsünüz :D )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder