22 Haziran 2011 Çarşamba

HAYAT BANA GÜZEL

çok olmuş çiziktirmeyeli üç beş satır. malum hayat gailesi işte sürüklendik durduk ordan oraya...
kentler bıraktım ardımda bu süreçte bir sürü. kimisini yaşadım kimisini ise sadece tabelalarında gördüm.
neyse başlığımızdan sapmayalım.
cevrenizdekilerden kesin siz de duydunuz bu lafı; HAYAT SANA GÜZEL.
o kadar sinir bozucu bir laftır ki bu...
nedense hep bizim olmayan hayatlara özeniriz bizim olmadığı için. ne yasadığının ne hissettiğinin bir önemi yoktur o insan için. baskasının hayatı güzeldir o yüzden HAYAT SANA GÜZELdir.
ama bugece ben bunu kabul ediyorum. evet HAYAT BANA GÜZEL.
güzel çünkü ben hayatın her tadını yaşıyorum. her duygusunu hissediyorum. ve hissettiğim herşeyden de keyif alıyorum.
hayat bir yemek gibi aslında. aşçısı benim bu mutfağın ve o gün ki tad benim ellerimde.
kimi zaman acı olur kimi zaman tatlı kimi zaman da mis kokulu olur.
evet HAYAT BANA GÜZEL çünkü ben tadına varıyorum hayatın
kimi zaman canım öyle bir yanıyor ki sanki yemeğin içine yanlışlıkla bir koca paket acı biber dökülmüş gibi
ama kimi zaman da öyle bir gülümsüyorum ki tarçının damağımdaki hissi gibi
bazen de nefes alıyorum fesleğen kokuları sarmış gibi. hayat bazen nane bazen kekik bazen biberiye bazen safran bazen de isot tadı yaşatır. bu onun yaradılışında var. ve ben bunların tadını hissediyorum ve bu yüzden  evet HAYAT BANA GÜZEL. ben bunları tadını biliyorum.
ama özünde hayat bir KARIŞIK BAHARAT. hepsi var her tad var her koku var.  önemli olan doğru zamanda doğru tadı hissetmek, doğru kokuyu yakalamak.
sadece tatlıya ya da ekşiye ya da müptezeli olduğumuz acıya odaklarsak hayatı her daim özeniriz başka hayatlara ve deriz ki HAYAT SANA GÜZEL...
hayat tadını alana güzel ve ben acısıyla tatlısıyla bu tadı biliyorum hissediyorum yaşıyorum
bu yüzden;

HAYAT BANA GÜZEL...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder