8 Ağustos 2011 Pazartesi

maç sonu buradayım

bayılıyorum canlı bahis sitelerinde maçlara yorum yapan yurdum insanına.
arkadaş bir memlekette herkes mi duayen futbol uzmanı olur.
hele bir laf var ki nasıl biz kafayla yazılıyor anlayamıyorum
"bu maç banko .... maç sonu burdayım"
arkadaşım maç sonu buradasın da neden buradasın?
tahsilata mı geliyorsun kavgaya mı? hadi geldin ne olacak diyeceğim ama
gelenlerini de gördüm. doğrudan şu cümle "ben demiştim"
e arkadaş demişsindir doğrudur da bize ne :) neyin şovundasın para aldın mı sen onu söyle :D
gerci uğramayanlar da oluyor bahisi olmayınca bu sefer de "bilmem kim nerede lan" cılar başlıyor.
yahu arkadas hiç mi işiniz gücünüz yok.
yemin ediyorum içimdeki bahis oynama şevkini batırıyorsunuz.
haid bakayım bundan sonra kardeş kardeş yazışın
saygı sevgi çerçevesinde birbirinize cevaplar verin
adamın asabını bozmayın.
ayrıca kendiniz kaptırmayın genel kuralı unutmayın;
KASA ASLA KAYBETMEZ.

son olarak, 147 banko 1 :) yersen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder