22 Şubat 2014 Cumartesi

ağlamaklı

ben anne babamın arasında uyumaktan çok mutlu olurdum.
anne kokusu baba sıcaklığı dünyanın en güvenli yeri gibi gelirdi
aslında sadece mutluluktu küçük bir çocuk için
aile olmaktı belki de...

kimi geceler onlardan önce giderdim yataklarına,
onları beklerken sızar kalırdım.
sonra babam alırdı kucağına yatağıma yatırırdı
ama olsun yine de onlarla yatmış olurdum işte...

annem kızardı,
bazen sessizce gider odaya
usulca dürterdim babamı
"git öte git öte" derdim
kendime bir kıçlık yer açar yatardım...
sarılırdı babam
annemin söylendiğini duyardım ama olsun
ben o an çok mutluydum işte...

şimdi gitsem yanlarına
bu kazık kadar halimle
yine dürtsem usulca
"git öte git öte" desem
o adam yine alır beni yanına sarılır arkamdan
ve ben yine mutlu olurum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder