22 Ekim 2012 Pazartesi

ay darlandım

zorlama tümcelere gerek yok
hissiyatsızlığımın tavan yaptığı bu dönemlerde
ne olduğumun bile farkına varamadığım anlar yaşıyorum.
tepkisizlik fena bir durum
üzülmemek, sevinmemek, kızmıyorum bile çoğu şeye
benim gibi kronik agresif bir insan kızmıyor.
işte bu durumun vehameti açısından ip uçları veren bir olay.

aslında düşününce hani şu dönemde olmadığını düşündüğüm bir çok hissiyatın,
aslında hayatımdan çok uzun zaman önce çıkmış olduğunun da farkına varıyorum.
en başta da özlem adı verilen insanların eksikliklerini hissettikleri şeylere karşı duyulan duygu durumu (peeeh ne acıklama oldu be ama oldu beğendim )
sebebi de yok bu hissiyatsızlıkların. yani sebebi derken dayandırabileceğim bir temel yok. bir olay bir kişi ne bileyim öyle bir şeyler işte.
yok arkadaş bu adam da böyle. tanrı böyle işçilik yapmış.
üzülmem, özlemem, acımam, affetmem...
ama özümde iyi insanım ha.
neyse yeter bu kadar saçmalama gittim.


sevda naber kız ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder