8 Temmuz 2011 Cuma

sevmeyeceğim seni bu gece

inadım inat istediği kadar birşeyler dürtsün,
sana yazmayacağım ulan bu gece.
sözcüklerin sana akmasına engel olacağım ulan bu gece
bu gece hayal kurmayacağım ulan
inat ettim ulan seni bu gece sevmeyeceğim.
sesin çınlamasın kulaklarımda diye
aptal aptal sesler bile çıkartacağım
yüzün gelmesin gözlermin önüne diye
güzel kadın fotoğraflarına bile bakacağım.
hatta eski hatunlarıma sırnaşacağım
gecenin bu saatinde yüzsüzce...
sana dair birşey yapmamak için
her türlü saçmalığı yapacağıum ulan bu gece
bu gece seni sevmeyeceğim ulan.
bu gece melekler de gelmeyecek odana seni korumak için
uykunda kollamayacaklar seni karanlıktan
ve umarım kentinde yağmur yağar bu gece
öyle bir yağmur ki
şimşeklerle aydınlanır odan
ve gürültüleri uyutmaz seni korkudan.

bu gece sevmeyeceğim ulan seni
sen nasıl beni 365 gün sevmiyorsan
bugun de ben sevmiyorum seni
bir gün de olsa sevmiyorum seni
rüyama girersen de sopayla kovalarım şimdiden söyleyeyim
hadi bana eyvallah
ne halim varsa görüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder