6 Temmuz 2011 Çarşamba

bitter çikolatalı kekim :)


rahat battı hiç ilgi alanım olmasa da kek yaptım sonuç resimde görüldüğü gibi. tadı tatmin edici oldu yalan yok ağır olmadı benim için güzel oldu. ama kek konusunda daha almam gereken cok yol var :D gerci benim alanım yemekler arkadaşım kekle yeme eylemi dışında bir yakınlığımız yok :D
aaah ah eskiden her hafta çaylı kekim gelirdi de bütün arkadaşlar toplanır yerdik :( neyseee nerden cıktı şimdi caylı kek filan.
şekilde görmüş olduğunuz kek bitter çikolatalı ahu dudulu ve böğürtlenlidir. üzerinde cinslik olsun diye döktüğüm vişne sosu vardır (konsantre) ama harika bir uyum yakaladı ne yalan söyleyeyim.
dileyene tarifini veririm. tarifin orjinali böyle değil ama tabi ben yine rahat durmadım tariften saptım ama olsun :)
afiyet olsun bana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder