9 Mart 2011 Çarşamba

Hiç sesin cıkmıyor dedin bana...
Sordun mu ki konuşacak halin kaldı mı diye?
Sordun mu ki en son ne zaman konuştun diye?
Sustum ben artık çıkmıyor sesim. Konuşacağım günü bekliyorum sabırla.
Bana dedin ya  sesin çıkmıyor diye, ben de soruyorum konuşsam dinleyecek misin?
Hem o kadar uzun zaman oldu ki konuşmayalı korkuyorum konuşamazsam, sesim çıkmazsa diye.
En kötüsü de kendi sesimi tanıyamamaktan korkuyorum bilyor musun?..

Peki ya söyleyecek birşeyim de yoksa. Bunu düşündün mü hiç?
Hazır değilsem konuşmak için... düşünmedin değil mi?  Ne gerek var ki düşünmeye, ben susarken düşündüm mü?...
Ne saçmalıyorsun yine diyorsun biliyorum. İdare et ben de bilmiyorum...

Hazır değilim daha konuşmaya,
Dilim dönmez, kulağım duymaz
Ne sen anlarsın, ne de ben anlatabilirim sana
İçimdeki suskun beni...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder