26 Mart 2011 Cumartesi

gecenin saçmalaması

ismini bile bilmediğim şehirleri gezeceğim bu gece
sen gözlerini araladığında beni yanında göreceksin
ama ben her an seni bambaşka rüyalarda aldatıyor olacağım
sen sevginle sarılacaksın bana
tüm sıcaklığın akacak içime
ben bedenimi buz gibi duvarla bir edeceğim
saçların yüzümü okşadığında
kafamı yastığa daha da bir bastıracağım
kokun içimi okşadığında  nefes almayı bile keseceğim
verdiğin bu ızdırabın bitmesi için
güneşi hiç beklemediğim kadar sabırsızca bekleyeceğim
ve güneş yüzüne vurup aydınlandığında
gözlerini açıp tüm güzelliğinle
bana "seni seviyorum" dememen için
tüm gece dua edeceğim...

sevme beni ne olur sevme beni
korkuyorum sevgilim...
daha da alışmadan git ne olur
kokunu bırakma yatağımda daha fazla
sıcaklığına alıştırma bedenimi ne olur
bir gün gideceksin korkusunu yaşamaktansa
gittiğinin acısını yaşamayı kabulleniyorum.
korkuyorum sevgilim git artık....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder