5 Şubat 2011 Cumartesi

acaba nasıl olurdu?

eski bir yazım vardı, tarihte yerini efsane aşklar olarak almış şahsiyetlerin şu gün yaşamaları durumunda bu aşk denen mevzuyu nasıl kıvırabilecekleri üzerine, ama yazım araziye fena halde uyum sağlamış. ne bilgisayarımda bulabiliyorum ne de elektronik postalarımda.şimdi yazayım desem birebir çıkmaz ama nedense şuan bu konudaki fikirlerimi yazıp kamuya sunasım geldi. kamunun çok mu umrunda tabiki de hayır ama yazacam ulan!

mecnun vs leyla -ferhat vs şirin - kerem vs aslı ve diğerleri diyelim :D
dağları delen çölleri geçen bu yiğit deli kanlılarımız bugün kafasını feysbukundan tivitırından ne bileyim ortamlardan mekanlardan kaldırabilir miydi ki çöle gitsin dağa taşa vursun kendini :D
gerçi su var şimdi mevzunun diğer tarafı olan bayanların da ne çöl geçsin diye bekleyeceğini düşünüyorum ne de dağdan su getirsin diye :D
hal bu olunca kardeşim ne diye hala bu insanların aşklarını örnek verme manyaklığı vardır sırf edebi bir vurgu yapalım diye.
aşk bu yüzyılda daha zor arkadaşım. birini beğenmek, tanımak, sevmek, güvenmek, beklemek...
aşkta arsızlığa yer yok iken, bu yüzyıl arsızlığın esareti altında artık. herşeyi tüketmek için saldıran çekirgeler gibiyiz insan oğlu olarak.
materyal dünyanın ürünlerini tüketmek içimizdeki arsızı tatmin etmediği için bu sefer maneviyatımızı harcıyoruz..

dikkat edin cevrenize çok insan vardır
AŞK İSTİYORUM - AŞIK OLMAK İSTİYORUM -AŞK LAZIM
gibisinden cümleler kuran.
peki hiç düşündünüz mü ne olduğunu aşkın?  bilmediğin birşeyin ihtiyacını hissetmek abzürt değil mi ya da bilmediğin birşeyi istemek...

mecnun abime diyecekler çöl geç leyla senin, cevap olarka küfretmezse ne olayım
ferhata dicekler dağı del su getir şirin senin, o da kapar bi damacana 19ltlik dayanır kapıya sen bunu al idare et diye :D

şimdi bu kadar sacmalama neden diyeceksiniz. hatta öf sıktın gibi nidaları da duyuyor gibiyim (zorla mı okutuyoruz lan)
bu efsane olmus isimler birseyler feda ettikleri için ya da emek sarfettiği için efsane oldular (gerci o zamandaki hatun popülasyonunu düşünüp elde bu var aman kaçırmayayım mantığı da var mıdır bilemem )
demem o ki bu zamanda secenek bol, teknik imkanlar bol, dolayısıyla ne gerek var fedakarlığa veyahut emek sarfetmeye. ben buyum abi işine gelirse mantığıyla yaşa, sonra aşık olmak istiyorum ama uygun kişiyi bulamıyorum be abi napayım de.

ulan eros bile nefret etti aşktan artık atmıyor hiçbiryere ok :D ne pis bi dünya oldu anasını satayım ya. ööf kızdım bak yazı da sapıttı zaten. ulan çok kızdım şimdi ya.

arkadaşım aşk ara-yan fedakarlık yapacak 2 kere 2 = 7 :D
fedakarlık kısmı da şu açayım hemen özellikle de erkek arkadaşlar için tabi, hayatınızdan fedakarlık edeceksiniz canlarım benim. ben onu sevmem ben bunu yapmam demeyeceksin agaaa. aşk mevzusu "ben" mevzusu değildir koçuuum. aşkta ne kadar biz olursan o kadar mutlu olursun aslan parçası. hadi bakalım çalışın biraz bu verdiğim konu hakkında sonra sözlü yapacam haa.

ne emmeye ne gömmeye gelmeyen biri profiliyle nah aşık olursunuz siz :D

ben iyice sapıttım yazı da sapıttı neyle başladık nereye geldik
AŞK LAZIM BANA AŞK :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder